12 april - istället för att plugga hihi

Nämn något som gjorde dig glad igår: vad gjorde jag igår ens? vaknade och var på toppenhumör ♥

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov så hårt du bara kan tänka dig

Vad gjorde du för 15 min sedan: fixade kaffe åt mig och sara

Det sista du sa högt: fan vad jag har träningsverk i rumpan

Det senaste någon sa till dig: gjorde du kaffe eller?

Vad har du druckit idag: citronvatten, vatten, te, kaffe

Vad var det senaste du åt: tryck-ihop med ketchup

Vad var det senaste du köpte: jadu, gissa?

Vad är det för färg på din ytterdörr:
 vit

Vad är det för väder hos dig nu: det är så mörkt att jag inte ens ser ut genom fönstret

Godaste glassmaken: glass? nejnej. inget för mig

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nix

Sover du tungt: lite olika, ibland kan en myra väcka mig och ibland kan inte ens en maskin göra de

Drömmer du mardrömmar: det händer, lite för ofta kan man kanske tänka

Trivs du med ditt jobb: hehehe, jag trivs när det är den 25

Favoritklädsel: tights ♥

Favoritlåt just nu: edward maya - stereo love

Vad ser du om du tittar till höger: min säng, min bästa vän och hennes dator

Vad gör dig glad just nu: mina tjejkompisar och tanken av att de bara är 6 veckor kvar till AYYYA

Vad ska du göra härnäst: dricka kaffe, mingla och plugga

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: man ska inte klaga, men jag har träningsverk och ont i halsen plus att jag hostar

Favoritgodis: hårda karameller sedan spelar de inte så stor roll

Kläder just nu: såkallade aladdin-byxor och en träningströja

Sommarplaner: SOLA, jobb, gotland, sthlm, stadsfesten osv

Hur många kuddar sover du med: knappt en, hatar att vakna med nackspärr

Spelar du något instrument: jag kan typ lite av allt hehehe

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska måste jag nog säga

Vad är viktigast för dig: det vanliga, familj och vänner

Är du kittlig:
jodu, ibland

Snarkar du: vet inte? eller idde säger de men ingen annan

Stjärntecken: vädur

Äckligaste insekten: mördarsniglar råkade jag på när vi var på gotland, helst aldrig igen

Längtar du mest efter just nu: 24 maj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0