19 september - du är den som får mig minnas



Hittade en bild på Patrik Nilssons facebook. Var sista dagen i Alanya när vi var slitna som djur. Bilden är tagen från Patriks balkong och var kanske fem minuter före jag somnade eller däckade av en klunk vin. Jag var så envis och skulle dricka varje dag och jag har blivit så mobbad av Ida att jag inte pallade med mer än en klunk. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så sliten. Ni ser ju bara - brända tjejjjjer från skell. För övrigt det roligaste jag gjort i hela mitt liv.

Är som sagt egentligen på hockeyläger i helgen. Men jag kände inte för att sova i en äcklig sovsäck i en natt till denna vecka. Därför åkte jag hem. Måste jag istället stiga upp tidigt och åka till första ispasset imorgon vid halv åtta. Men det är det värt. Har saknat min säng i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0