8 september - one wish



Idag har jag hunnit med mycket skolarbete känns det som om... kanske inte så konstigt om man har haft hål i tre timmar och suttit på waynes i tre timmar och pluggat konstant. Känns som om jag jobbat matte hela dagen. Haha, de här kortet är tagit idag på waynes med Fannys dator. Tycker det var ganska roligt att man kunde ta kort sådär med datorn, haha. Strax efter detta blev jag jävligt tvär, fan vad less jag blev på plugga. Synd bara att det alltid går ut över samma människa jämt. Efter det begav vi oss till buggen - helt okej!

Jag hejjar på mig själv och ska klä ut mig till katt imorgon - skolfoto nästa!
Du må haD.

Kommentarer
Postat av: Julia

Söt du är =)

Du, jag har tappat bort min mobil som du kanske läst eller så, därför jag inte hört av mig. Men ge mig ditt nummer, ska försöka skaffa nytt sim idag =)

2009-09-09 @ 11:37:00
URL: http://joulie.blogg.se/
Postat av: Julia

eller vänta, jag kanske kan det utantill fortf. är det 0738472372? ;D (du kan ta bort kommentaren om du vill)

2009-09-09 @ 11:38:33
URL: http://joulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0