29 september - together we cry

Trots omstädnigheterna mår jag ganska bra just nu. Kanske inte behövs läggas in på psyket hos dig Johanna ;). Kom hur som helst alldeles nyss hem från första träningen på ett tag. Mina lagkamrater måste tro att jag var galen. För jag tror jag får något sorts rus av att träna. Sepciellt när det var första gången på ett tag.

Imorgon är det mysfest med klassen. Middag och vindrickning, känns grymt trevligt måste jag säga.

Jag måste också nämna vilka underbart vackra vänner jag har. Ni är de bästa i världen och ni vet vilka ni är. I vissa lägen märks det vilka som är de bästa. Tack för allt stöd.



Påhittiga som vi var så gjorde vi en dans till Matilda på hennes 18års fest.

If you wanna be my lover, you gotta get with my friends,
make it last forever friendship never ends (8).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0