23 september - more than words

Ganska skönt att jag vaknade av egen marskin imorse, en kvart före väckaren ockå. Nu ska jag bege mig till skolan och planera projektarbete så vi kan boka flygbiljetter ikväll. Förstår inte varför jag egentligen sätter mig i den här sitsen. Jag hatar att flyga och mår dåligt när jag gör det. Ändå ska jag flyga igen för tredje gång inom loppet av fem månader. Det gick ju dock bättre när vi åkte till Sthlm i augusti än när vi åkte till Alanya i maj. Förhoppningsvis kanske det denna gång går att åtminstonde se när vi lyfter, fast det är frågan. Att hålla för öronen är ett måste och kanske låter konstigt för er som tycker att flyga är skoj.

Ni få hade. För nu ska jag till skolaaan.



Hittade en bild på Erik och Angelica från balen.
Fick lov att lägga ut den. Dom var så fina.
Inte heller varje dag man ser min bror så där uppklädd, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0