21 september - right now



På idrotten förra veckan insåg jag att golf aldrig kommer vara något för mig.
Har för dåligt tålamod och verkar puta ut för mycket med rumpan.

Idag har jag varit duktig. Fick en skrivuppgift idag på psyk och den är nästan helt klar, 3 sidor. Dessutom hunnit med att göra en hel del engelska. Allt har nog att göra att jag sippade dagens träning. Mamma var stolt över mig och tyckte det var rätt beslut. Känns liksom bättre när mamma och pappa säger att det är okej att hoppa över träningen. Känns dock inge bra att hoppa över träningen.

Efter att har försovit mig och virrat runt rätt bra imorse så ska jag göra en tidig kväll. Mamma tjatar hela tiden att jag ser så trött ut och att jag borde sova. Så ikväll är jag mammas lilla flicka och gör som hon säger.

Som 'styrare' i gänget har jag ringt runt till nästan alla mina tjejkompisar ikväll och försökt spika den nya Stockholms tripen som denna gång även går över till Gotland några dagar. Har skrivit i min projektrapport i fyra veckor att jag ska boka flygbiljett så det börjar vara dags att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0