17 september - 'bit och sug'

Hej. Otroligt, men jag lever. Jag är nästan stolt över mig själv. Har sovit i tält i tre nätter. Låter kanske inte speciellt - tycker inte jag heller. Men efter att gått totalt mer än 4 mil och vaknat av att tältet nästan blåser omkull och när du stiger ut så snöar det utanför. För det gjorde det. När jag vaknade kvart över sex i morse hörde jag en i min klass skrika 'vafan, det snöar', och sant. När jag steg ut ur tältet så snöande det och blåste hur mycket som helst. Med träningsverk i hela kroppen drog jag på mig alla kläder jag hade vilket var fyra par byxor och tre tröjor.

Men genom allt (detta är bara en litet del i allt som hänt) så har vi haft det grymt bra. Jag är lyckligt lottad som får ha en sån bra klass med underbara klasskompisar. Just nu sitter jag här med mina nya dator, försöker lära mig den vilket nästan är omöjligt eftersom jag är trögast i världen ikväll. Hur som helst har huvudverk och tror nästan att jag är sjuk. Dock kan jag inte vara sjuk i helgen eftersom imorgon är det hockeymatch mot löven. Sen i helgen väntar träningsläger och jobb på söndag. Imorgon på min lediga dag ska jag försöka bege mig till skolan och plugga lite också. Visst är jag dum.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0