12 september - utan dina andetag

Kvällen har varit helt okej. Typiskt mig, Ida och Matilda att spräka en vinflaska och några cider dagen innan partyt. Som sagt, imorgon är det 18års fest för Jennilla som fyllt 18år. Firas med middag, presenter, utgång och jävla massa vin.

Får ont magen när jag tänker på allt jag ska hinna fixa på kort tid. Varför är jag världens ivrigaste person som måste ha allting planerat för mig? Hur som helst.

Söndagnatt eller måndagmorgon, kalla det var du vill när du måste stiga upp halv fem och bege dig till en buss som går 05.40. Börjar fundera på om det ens ger något att sova? Så småning om anländer vi i alla fall till Ammarnäs och kommer inte hem förän tordagkväll. Att vara ledig på fredag känns riktigt skönt, mindre skönt känns det att måsta åka på skolan ändå för att ta igen all matte jag missat.

Du må hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0