11 oktober - we build then we break

Hemma efter en lång helg. En helg som inte varit speciellt rolig bortsätt från höstfesten igår. Jobbat, jobbat och jobbat. Tror jag blir rutig av allt jobb. Men jag ska väl vara glad antar jag.

Imorgon är det en ny vecka vilket betyder plugg och träning. Försöker peppa mamma att vi ska åka på 360 och träna på onsdag tillsammans med Sara och hennes mamma. Skulle kunna bli riktigt skoj faktiskt. Haha.

Avrundar med en rolig bild. På höstfesten satt jag och åt jordnötsringar och kom på att det var riktigt roligt att sätta dom på fingrarna och leka med dom. Plötsligt skriker Sara: "KOLLA, inte alls bara jag som gör så där". Typiskt oss. Förstår förövrigt inte hur jag kunde gå omkring och se ut sådär i håret hela kvällen. Festa aldrig när du nyss slutat jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0