6 oktober - två veckor och fem dagar tills stockholm

Min kväll har väl inte varit speciellt intressant. Såg hockey och somnade, vaknade, såg att AIK låg under med 5-0, sket jag i att se resten. Försökt plugga lite matematik, vilket var omöjligt eftersom det är hur svårt som helst. Just därför är det väldigt skoj med prov på fredag.

Imorgon är det hur som helst full rulle. Sovmorgonen till tolv känns skönare än livet. Efter skolan ska jag kila förbi på stan med Jullan. Har hittat ett par skor som jag är sugen på köpa. Måste även ha lite andra småsaker. Efter stan så åker jag nog runt lite på olika ställen tills träningen klockan tio.

Mina föräldrar har suttit och sagt hela kvällen att det ska ösa ner snö i Skellefteå imorgon, skoooj. Nix.

Köp eller inte köp?
Är frågan.





Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du börja rida? (ridskor?) HAHAH jag är så rolig! Love bf! (L)

2009-10-07 @ 14:20:19
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0