5 oktober - I was made for loving you

Fick nyss en utskällning av Q för att jag, hur ska man förklara det, är jävligt tråkig. Det enda jag gör på dagarna är plugga och träna. På helgerna jobbar jag och super. Hinner aldrig med att göra något roligt och det vet jag, och det suger. Varför är alla lärare så dumma och ger en massa läxa och prov? Fram tills jag kan läsa i min kalender har vi minst ett prov och en inlämningsuppgift varje vecka. Blir inte bättre utav att jag är världens ivrigaste människa som inte kan låta bli att tänka på allt jag har att göra.

Men jag lovar att jag ska bättra mig. Jag vet inte när, men jag vet att jag ska.



Quatsi älskar mig, speciellt i fyllan i en gummibåt på midsommarafton.

Kommentarer
Postat av: Idha

Alla lärare är inte dumma! :D

2009-10-05 @ 22:01:53
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: fanny

allways am;)

2009-10-08 @ 11:12:04
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0