4 oktober - songs for you, truths for me.

Första snön har landat i Skellefteå. Och hur kunde jag säga att jag längtar efter snö och vinter? Jag funderar på sitta inne tills jag fyller 19 i slutet på Mars och det börjar bli varmt. Det är alltså 4 oktober och det snöar. Vart bor jag egentligen?

Psykologiprov imorgon också. Lägg aldrig ett prov på en måndag. Började nyss plugga. Och slutade nyss plugga. Undrar riktigt hur det kommer gå.

Har några jobbiga veckor framför mig i skolan sedan är det Stockholm som gäller. Mår faktiskt riktigt illa av tanken att jag ska sova ute i tält på Gotland om en månad. Tror seriöst att jag kommer frysa till döds. Dock mår jag bättre av att veta att jag ska tillbringa ett veckoslut tillsammans med mina bästa kompisar i Stockholm.



Den lyckade stationkvällen...... Konstigt nog var jag lite hängig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0