22 oktober - that's what friends are for

Jamen tja.
Imorgon drar Ida till Stockholm och Matilda till Göteborg. Måste erkänna att jag är lite avundsjuk, själv ska jag vara hemma och jobba och träna innan jag får åka iväg på söndag. Ikväll ska det plockas fram kläder både för vandring och för fest. Imorgon åker jag till Umeå och kommer inte hem förän lördagkväll. Söndag drar jag som sagt så packningen måste ske ikväll.

Riktigt skönt också att jag är klar med min utredande uppsats. Är stolt över mig själv att jag slipper sitta kvällen innan och slita med den. Istället kan jag åka och träna med Quatsi.

Mest av allt saknar jag Sara.
Tur att hon också kommer till Stockholm på onsdag. Hhahadee.



Stockholm nästa.


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig också gumman! Hatar när det blir så där lååångt emellan innan vi hinner träffa varan,lite lustigt är det dock när vi bor typ 100 meter ifrån varan.. Men snart då äre Stockholmio som väntas!

2009-10-22 @ 18:45:56
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0