18 oktober - caught in the middle

Hemma efter, måste säga, en ganska tugn helg. Fest igår tillsammans med tärnabygänget vilket var riktigt roligt. Tror det kommer bli riktigt skoj över nyårs också. Kan dock inte minnas senast jag mådde så dåligt som jag gjorde igår kväll. Däckade ihop några timmar före tolv tror jag. Kände sen att det var dags att resa sig upp och försöka sig på en utgång.

Självklart gjorde jag sönder mina nya leggings när jag skulle hoppa över Pontus staket. Fråga Quatsi varför jag skulle över. Funderar på göra en favorit i repris och reklamera dom imorgon. Mamma skrattade när jag berättade det. "Alla kläder du gör sönder i fyllan reklarmerar du Elin." Jag har ju trots allt bara använt dom två gånger.

Dagen schema har varit fullproppat. Steg av någon konstig anledning upp halv elva imorse och for och tränade bakis. Sedan åkte jag och jobbade och nu har jag nyss kommit hem. Trött är bara förordet. Någon som känns grymt skönt är att nästa vecka sen här tiden har jag anlänt till huvudstaden!

Veckan framför mig verkar inte heller vara störtjobbig. En redovisning och en inlämning än så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0