12 oktober - never say never

Jag har längtat efter den här dagen. Och faktiskt ibland undrat om den någon gång skulle komma. Känns fruktansvärt skönt att äntligen tappa de där 5kgs stenarna på axlarna och känna sig helt fri. Ska mycket till innan jag klagar över att någonting är jobbigt igen alltså. Ni som känner mig vet hur jag blir och är.

Ikväll var tanken att jag skulle fira. Funderade lite oseriöst på att festa. Men istället blev det arbete med fotbollen. Min tränare ringde en morgon och frågade om jag skulle spela nästa säsong. Nästa säsong, vart befinner jag mig då? Förhoppningsvis är jag påväg till Stockholm. Men det lär nog bli mer mot hösten då vi alla har jobbat ihop lite pengar, haha.

Men före det Stockholm på höstlovet, 1 vecka och 6 dagar kvar till er som vill veta. Känns riktigt, riktigt skönt.

Som sagt - dagens humör. Lycklig. Värt att nämna. Living the dream.


Kommentarer
Postat av: # 41

Vad gjorde Månsson dig??

2009-10-13 @ 09:08:50
Postat av: Julia

jag fattar inte riktigt, vad var det som hände den dagen :)?

2009-10-13 @ 14:52:41
URL: http://joulie.blogg.se/
Postat av: Undran

Vad är det som är så fantastiskt :)?

2009-10-13 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0