28 november - tell me this night is over

Döda mig. Jag är inte alls sugen på stiga upp klockan sju imorgon och åka iväg och träna hela dagen. Inte ens nästan. Det jobbiga är att jag får en sur tränare resten av säsongen om jag inte åker dit, så jag verkar inte ha något annat val än att stiga upp och åka iväg.

Ikväll har jag hängt med tjejerna och tryckt chips och dipp, alltid lika trevligt. Speciellt när man känner att man förtjänar det. För det tycker jag att jag gjorde efter matchen mot löven idag. Nästa lördag är det inte vi som sitter hemma och trycker chips utan då är det fest så in i. Fest för lilla idab som blir 18 jävla år!

Nu ska jag fortsätta sura och se torsdagens paradise hotel avsnitt.




♥♥♥


Kommentarer
Postat av: iDAA

Erre, kalla mig ALDRIG lilla :*

2009-11-29 @ 15:14:46
URL: http://idaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0