16 november - I play it off but I'm dreaming of you

Svar till Anonym:
Jag har 46 cm på mitt löshår.

Påtal om hår så funderar jag på klippa mig. Vågar dock typ inte ens gå till en frisör eftersom de skulle bli helt galna över hur slitet mitt hår är. Tror inte jag har klippt mig sedan jul förra året. Beror nog mest på att det ser sjukt illa ut med löshår i nyklippt hår, och för att jag inbillar mig att mitt hår växer fast jag inte klipper mig. Nog snackat om det. Nu ska jag skriva ett tal som ska vara fem minuter om mina bröder (?). Sen ännu lite sjukare, se på paradise hotel. Jag som inte ens ser på tv. Varför ska jag börja följa just denna serie av alla? Hade.



Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså hur mycket löshår har du?

jag tänkte hur mycket köpte du?

en förpackning eller 2?

2009-11-16 @ 22:03:09
Postat av: f

dela på ett!

öj elin, jag kan klippa dig!!;) jag vill träna...

2009-11-17 @ 09:13:56
URL: http://fannyagren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag ska sätta in löshår på fredag! Vilken chock va!! :) Puss & Kram!

2009-11-17 @ 16:28:43
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0