15 november -

Trots att jag och Julia låg och degade hela lördagen kände jag mig inte ens nästan utvilad imorse när jag steg upp. Helt onödigt steg jag upp halv åtta och körde till Norsjö för att träna. Sedan nästan direkt hem för att jobba. Är tröttare än livet. Säger då bara att det är tur att man får pengar när man jobbar, för fan vad jobbigt det är egentligen. Den tjugofemte november är det hur som helst jag som är lycklig och handlar julklappar. Kanske det roligaste med julen över huvudtaget.

För övrigt. Hur sjukt är inte Paredise Hotel? Haha. Sjukt roligt att se på i alla fall.



En sen kväll i Stockholm med idab, eller kanske en tidig morgon (?). Hade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken längd har du på ditt löshår:)?

35 eller 46? :)

2009-11-16 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0