8 november - wanna be loved

Fick en fråga om mitt löshår. Jag har köpt det på Taj mahal i Stockholm. Deras hemsida finns på internet också. Vilken färg jag har på lörhåret är en jävligt bra fråga. Har ingen aning, men tror 22 eller 24. Kolla deras hemsida http://www.tajmahal.se 

Något som är säkert är att jag aldrig någonsin kommer sakna skolan när jag gått ut. Jag längtar tills dagen då jag tar studenten. För övrigt har jag och mina tjejkompisar börjat lägga upp våren. Det som står först på schemat är att boka en utlandsresa i Maj och börja kika efter lägenheter i Stockholm. Som sagt, jag längtar efter studenten!

Nu måste jag fortsätta med tolka derivatans graf (?). Hade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0