7 november - vilken underbar dag*

När min penna slutade fungera kände jag att det var ett tecken på att jag inte behövde jobba mer matte idag. Det är fan lördag. Då ska man inte göra skolarbeten. Dagen har förövrigt varit väldigt bra. Mamma väckte mig rätt tidigt för att höra om jag ville med på stan med henne och mormor. Självklart måste man passa på eftersom jag själv inte behöver röra plånboken då. Fick en ny pälsmössa och en ny mobiltelefon, skönt.

Nu ska jag åka iväg på träningen sen ikväll ska vi och bugga. Måste leta upp mina skor eftersom dom ligger någon stans och dammar. Hur som helst känns det skoj, det var länge sedan jag dansade. Du må h.



Lite småsjuk bild. Men de här är en annan pälsmössa som jag
faktiskt ångrade att jag inte köpte.
Den hade varit bra i Tärnaby på nyårs ;).


Kommentarer
Postat av: limpis

vad blev det för telefon?=)

2009-11-07 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0