4 november - empire state of mind

Får man säga att man hatar skolan?
I sånna fall funderar jag på att säga det. Jag är skolless, och inte bara lite heller. Jag är less på att varje kväll ha något skolarbete att göra. Och mindre blir det inte. Nästa vecka har jag fyra examinationer. Hade. Ikväll har jag då, oväntat (?), pluggat. Just sitter jag med helvetteslöshår och syr fast clips, döda mig.

Imorgon är det skola > jobb > träning. Lär vara hemma sisådär vid tolvsnåret. Men jag är inte bitter. För jag är frisk tillskillnad från många andra har jag märkt. Alla jag känner har typ de senaste månaderna varit sjuk på ett eller annat vis. Kan säga att jag väntar på ett bomb-ned-slag. Det brukar komma där lagom när jullovet börjar. Så det är väl bara att vänta. HAD.

 


Kommentarer
Postat av: maja

alltså vart har du köpt ditt löshår och vilken färg har du? :)

snälla svara tack på förhand!

2009-11-07 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0