30 november - en del av mitt hjärta

Är det bara jag som inte förstår hur man kan bli så besatt av one tree hill? Jag ska snart starta mitt tredje avsnitt för ikväll och vill bara se mer och mer..

Idag har vi tjejer varit på stan för att handla present åt Ida. Hade gärna berättat vad de var om jag inte vetat att Ida läser min blogg. Det får med andra ord vänta tills efter festen i helgen. Vi har gjort så att vi köper present åt varandra för 500kr, så något bra blir det då säkerligen.

Imorgon har jag sovmorgon till tre, känns rätt skönt att få sova ut ännu en dag för jag känner mig fortfarande rätt sliten i kroppen sen igår. Träningsverk var ordet. Detta betyder att jag och min bästa kompis kan åka iväg och fika imorgon och handla julklappar. Mysigt.

I helgen är det tjejhelg. Torsdag är det födelsedags middag hemma hos Ida. Jag har till och med tagit ledig från jobbet för det. Fredag ska vi allihopa gå ut som 18åringar för första gången och dricka vin. Och lördag är det fest, fest och fest.

Nu ska jag och min morgonrock fortsätta se one tree hill. Du må hadeee.



Svar till Anonym:
Min jacka är köpt på vero för några månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0