29 november - living the dream 09

Tja då.
Nu har jag ganska precis varit borta i 12 timmar. För tio i sju imorse ringde väckaren och då begav jag mig iväg ganska fort. För er som undrar har jag varit på länsuttagning med ungefär 30-40 andra tjejer. Två ispass som var en och en halv timme plus match både idag och igår, jag är helt död. Höll lite oseriöst på att somna när jag körde hem nyss.

Känner hur som helst att det inte riktigt är dags att sova än. Quatsi är påväg hit. Kan bli väldigt intressant. Tanken är att jag ska utnyttja hennes massage kunskaper. Hoppas hon ser det här inlägget efter hon har masserat mig. He-he-hee.


Tänk er en Fanny Ågren i Alanya, bakis, bränd och sjösjuk. Haha. Jag skrattar ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: fanny

För det första så var jag den enda som INTE var sjösjuk, jag tyckte det var skönt att åka båt:) Men bränd var jag och kanske lite bakis(a)Älskade den tiden!

2009-11-30 @ 01:05:52
URL: http://fannyagren.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt din svarta kappa?:)

2009-11-30 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0