25 november - utan dina andetag

Tja då.
Idag gjorde jag mitt tal, det gick bra och jag är nöjd. Nu på kvällen har vi alla tjejer eller jag, Sara, Jennilla, Ida, Fanny och Matilda, suttit på waynes för att planera Idas 18års fest. Blev dock mycket snack om annat än 18års festen. Exempelvis utlandsresa. Efter det åkte jag, Sara och William och gymmade. Eller William gymmade och jag och Sara spelade squash. Sara är fan grym, förstår inte.

Nu ska jag försöka få igång paradise avsnittet och se lite one tree hill. Sovmorgon imorgon och det är skönare än livet.


Kommentarer
Postat av: sandra

På tal om squash. Fick ett brev hem igår där dom berättade årets priser för "årskort". Dom har nog sparat våra adresser sen förut, för att kunna skicka ut lockande brev om att man kanske ska köpa ett nytt kort. Haha.

2009-11-26 @ 16:26:30
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0