23 november - broken strings

Hatar att jag försover mig alldeles för ofta. Ännu en gång var jag sen till skolan. Tur för mig att jag hade planerat att ha bil och tur för mig att jag hann in genom dörren innan våran redovisning började. Stäng aldrig av alarmet när de ringer.

Ikväll har jag som alla andra måndagar jobbat och varit förbi hemma hos Sara. Brukar dock inte vara hemma hos Sara varje måndag även om jag fick det att låta så. Nog med skitsnack. Nu ska jag se paradise hotel. Had.



Var i princip allt det där som vägde 20 kg i min ryggsäck när vi var på Gotland - en jävla massa kläder. Även om jag inte ens nästan behövde allt var det så sjukt värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0