22 november - the things we owe

Ikväll kom jag och några kompisar på en fruktansvärt dålig idé, gå på olearys - nyktra. Kommer aldrig någonsin hända igen. Var satt säga första och sista gången jag gick nykter på en tillställning. Vet inte om det beror på att jag är tråkig när jag är nykter eller om det bara var äckligt folk ute ikväll? Troligtvis båda två. Slutade med att jag drog hem.

För att besvara frågorna jag får på bloggen så måste jag säga att jag är så singel som man bara kan bli. Glad är jag också. Dock efter varannat byte hela hockeymatchen idag är jag helt jävla slut. Vill inget heller än sova. Så.. hade.



Att vi åker till Gotland i sommar är redan givet.
Bilden är från när vi var där i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0