20 november - new moooon

Ikväll har jag gjort som ungefär flera hundra tusen andra tjejer, sett new moon. Och jag måste troligtvis säga, som alla andra tjejer, att han är förbannat jävla snygg. Vilken jävla pudding. Skulle lätt ge alla mina pengar (som dock inte räcker så långt) för att få honom. Haha.

När jag satt mig i bilen hem från stan kände jag vilket toppen humör jag är på. Förstår inte riktigt hur jag tänker ibland dock. Förra helgen, ni vet dagen efter balzac, sa jag att jag inte skulle ut på station för pengar. Hur kunde jag ens säga så? Jag ska ha pengar för att inte gå ut!

Imorgon bär det av till Luleå, som för övrigt är en av de kortaste sträckorna vi har när vi ska på match. Så jag måste ju säga att det känns hyfsat skönt. Ska stiga upp vid åtta så det börjar bli dags att krypa ner under mitt enorma täcke och mina fem kuddar.


Mums ja.




Svar till Anonym:
Totalt har jag mellan 20-25 clips i mitt hår.
På varje slinga är det lite olika beroende på vart du
sätter den. Längst ner har jag två clips på varje slinga.
Längre upp är slingorna längre och där har jag tre.
Sedan har jag några med bara en clips på också.


Kommentarer
Postat av: William of Mordor

Jag är så mkt snyggare än han, men mig kan du inte köpa för pengar. HIHI

2009-11-21 @ 09:59:12
Postat av: Leonard

Hej, allt bra?:)

2009-11-21 @ 17:05:22
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är singel väl? :)

2009-11-22 @ 00:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0