18 november - trött och åter trött

Hemma från skolan och 5 timmar nationella prov. Trodde aldrig att jag skulle behöva alla fem timmar för att skriva en uppsats om ensamhet, men jo självklart satt jag där nästan in i det sista. Därför är nu min hjärna helt tom. Tänker lägga mig framför tv för en gång skulle och vila innan jag ska hämta mamma på jobbet.

Ikväll ska jag försöka skriva mitt tal också, det gick inte så jävla bra sist jag skulle göra det. Jag hade också tänkt försöka få mig iväg och träna, lycka till helt enkelt.




Svar till Anonym:
Jag har ett helt paket. Har du kort hår borde du ha det.
Har du lång hår kanske du inte behöver hela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många clips måste man ha på varje ''slinga''?=)

2009-11-18 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0