13 maj - baby I can see you

Idag har jag tränat & hjälpt Sara med att slinga håret. Blev faktiskt riktigt nice. Inte lika säker på att hon tyckte det. Hon är nog sugen på bli blondin igen. Imorgon väntar sovmorgon ett tag, sedan prov, nytt plugg och nytt prov plus träning. Som den vanliga rutten nu för tiden. Längtar tills turkiet då jag får bryta trenden. 16 dagar kvar. Stabil nedräkning på min blogg. Riktigt taggad. Mamma har dragit fram resväskan så det ska väl börja packa småsmåning om.
Sara säger hon är mest nervös för att packa. Det känns skoj. Men jag blir stressad när jag tänker på turkkiie, så mycket som ska fixas innan det bär av.

Till helgen blir det fest med klassen. Kommer nog bli hur soft som helst.

Men det enda jag ändå kan tänka på är alanya!


Kommentarer
Postat av: Will from da Hill

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyaaaaaa!! =)

2009-05-14 @ 01:05:20
Postat av: Julia

Jag är inte helt säker, eller joooo nästan. Tror det där hotellet är det vi bodde på förra sommaren =)

Jag är äckligt avundsjuk, ni kommer ha så otroooligt roligt! ;D

Vilken strand är det ni har närmast btw?

2009-05-14 @ 17:22:20
URL: http://joulie.blogg.se/
Postat av: Julia

Äsch, det spelar nästan ingen roll om hotellet är sådär överdrivet fint eller inte, man spenderar ju ändå inte så mycket tid där.. förutom när man ska sova :)

2009-05-14 @ 23:31:29
URL: http://joulie.blogg.se/
Postat av: robin

Lillebror Elias hälsar =)

2009-05-17 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0