8 maj - look after you

Igår mådde jag jätteilla när jag skulle sova, så mina små ögon hade slocknat redan innan hockeyn var slut.
Idag är vi lediga för att, tro det eller ej, tvätta. Jag kommer inte tvätta idag i alla fall för snart kommer mamma hem och hämtar mig.
Då ska jag få låna bilen och åka till stan och göra lite ärenden. Sedan ska jag och träna och efter det träffa mina tjejkompisar eller nu hur det blev (?)

Efter att inte ha sminka sig på en hel vecka är det lite motbjudande. Sol ute och jag solar hellre till min bränna istället för att sminka mig. Vad sägs att gå ut utan smink?

Hej för ett tag!


om 3 jävla veckor sitter vi på ett plan till alanya!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0