24 - usch vad jag hatar att vara sjuk

sitter här hur sliten som helst. matchen idag mot rif var kanske det bästa hittills.
vann med 1-2 efter att gjort 2 mål på de 5 sista minuterna.
i serien nu har vi tagit 9p av 9 möjliga. guld!!

själv mår jag då röv, förkyld och känns som jag har feber.
alanya väntar på fredag?!?!
kanske bättre att vara sjuk nu istället då.
ingen skola blir det imorgon i alla fall.

nu ska jag snart mygla in min lillebror på bion.
trots att det känns konstigt så får han ju inte se en bio från 15 år.
därför har jag lovat att köpa biljetter till de små tussarna.


sista bilderna på josse från denna afton ;)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Vill du vinna en länkning?



Gissa isåfall bilden på vår blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-05-25 @ 11:42:53
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

vars har du köpt solbrillorna:)?

2009-05-26 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0