17 maj - 12 dagar till alanya!!!

En dag utan ett enda göra. Både jag och Oskar var lediga från både träningar och arbete vilket inte händer speciellt ofta. Att det dessutom är bra väder har ju varit helt underbart.
Har skaffat mig ett arbete också, ett som kallas duga, i väntan på svar från bik bok. Jobb på tisdag, bra för mig - jag behöver cashen.
Prov imorgon och jag måste plugga, blä. Äckliga medeltiden.
Men en kortvecka med station i slutet gör allting mycket bättre.
Klassfesten i fredags var skitrolig även om det nästan nog bara jag som hördes.


Den här bilden är från min stuga förra året. Det var alltså kaos för att jag och Sara hade bränt oss så mycket. Mamma mobbar mig fortfarande för att jag ringde hem och grät för jag hade så ont. Jag kunde inte ens sitta. Detta var efter en dag - hur fan kommer det då gå en vecka i alanya?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah du och jag vi är bra vi :P

2009-05-17 @ 20:24:24
URL: http://wiklundarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0