11 maj - save your givings for the living instead.

Nu väntar träning igen. Och det känns jobbigt trots det är bra väder.
Sprang 2000m idag. Försämrar mig några sekunder varje gång.
Funderar vad det beror på och inser att det kanske inte är så konstigt.
Har i alla fall bestämt att det ska spingas i sommar, tur att jag har en pojkvän
som förhoppningsvis hänger på mig. Eller det kanske är någon som är sugen
på köra någon tävling mot mig? Patrik Lindgren? Haha.
Imorgon blir det vila. Första gången på länge tror jag.


Den risiga bjuder jag på, från vuogga med Matte & Jojje.
Kolla in våran blogg också http://skogsdasset.blogg.se.
Finns den en massa fina bilder på klassen.

Kommentarer
Postat av: PatrikL

Game on! =D

2009-05-25 @ 00:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0