1 maj - 4 veckor till alanya

Jag har av någon konstig anledning ont i baklåren. Känner att det tar ont när jag sätter mig.
Är kanske dock inte så konstigt för om vi backar bandet så vitt jag kan veta så satt jag på ett styre igår samtidigt som tre av mina andra tjejkompisar också satt på samma cykel.
Jag har för mig att jag erbjöd mig att sitta på styret, vilket jävla pucko jag är.
Fanny cyklade iaf. Nyktrast!
Matilda på sadeln.
Och Idde på pakethållaren.
Det där gick inge vidare bra.
Jag hade ändå väldigt roligt igår. Var uppe med tuppen och tränade klockan tolv. Elva körde jag bil.
Hur vet man om man är duglig till att köra bil dagen efter?

Ikväll är det väldigt lugna puckar. Oskar är påväg hit och har lovat att köpa chips och dip.

Mamma skulle göra några drinkar och frågade om jag ville ha.
Då svarade jag: "nej jag tror jag, klarar mig efter igår." hehehuu, etype nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0