3 mars - i hate this part

28 dagar tills jag blir 18
Tråkigt trååkigt trååkigt är exakt vad jag har nu.
Rastlös, ingen att vara med, inget att göra. Fast egentligen ljuger jag nu.

Jag har sprunigt fram och tillbaka på stan idag. Hunnit vara på körskolan och få ett i från att klara B fasen, förövrigt irriterande. Blivit fotad av Palle osvosvosvosvosv känns det som om.

Jag missade en träning i söndags, två igår. Ikväll har jag ingen? Men det är enda dagen jag KAN träna. Imorgon missar jag en, torsdag en. Alla löpar grejer har jag lämnat på sambagatan också. Åhh. Kanske såhär det ska vara på sportlov?

Fast annars är jag ganska glad idag. Ikväll, SENARE, ska jag vara med min kuuusin, bästa vän och granne. Tack för det.

Nu ska jag vara med mamma och pappa. HEJDÅ.
Bilder från fotningen får ni kika på senare.

Kommentarer
Postat av: Iss3

vadå inget att göra? Köp Ben&Jerrys och låna nån OTH-box av någon.. gör då jag alltid

2009-03-03 @ 19:33:14
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0