23 mars - walk 1000 miles

1 vecka och 1 dag kvar tills jag är 18 år
 & jag mår som en gud!




ska kila vidare till oskar och se hockey, plugga och åter plugga. kanske verkar helt galen efter min födelsedag, vilket jag också är, men det är mycket också för körkortet. längtar bara till 3 april då jag mår som en kung och har 18års fest. längtar efter att slippa bära med mig du&jag i trafiken. längtar efter att slippa stiga upp halv sex imorgon för att åka på körskolan och ha lektion. längtar efter lov. längtar efter turkiet.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Längtar efter mig! =D

2009-03-24 @ 21:17:06
URL: http://wiklundarn.se
Postat av: HEj

länkat efter turkietttttttttttt

2009-03-25 @ 08:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0