19 mars -


Matildas 18års fest!!!

12 dagar kvar tills jag fyller 18år.
Varit på körskolan varje dag denna vecka, plus imorgon.
Ibland drabbas jag av panik och ångest, men jag måste försöka se det roliga i att ta körkortet.
Inatt vaknade jag två gånger och det är heller verkligen skoj, drömmer konstiga och hemska drömmar.
18års fest imorgon för två i min klass.
Skiter i skolan just nu och lägger ner all tid jag kan på körkortet.
Min brorsa fyllde 20 igår, grattis!
Planering av min 18års fest måste också fixas, dock redan bokat lokal och kanske trots allt är viktigast.
Nu ska jag plugga, så vad ska vi säga. Sover på 25 minuter.
Hade.

Kommentarer
Postat av: Sverker Jekersson

BS Rules / BS Kille 24

2009-03-20 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0