24 juni - I could stay awake just to hear you breathing

Ska börja mitt inlägg med att tala om att jag absolut inte
var otrogen mot oskar i alanya. Lilla äckliga Skellefteå, bara rykten.


Började i alla fall min underbara dag genom att tappa ner mobilen i älven, skönt tänkte jag. Efter att ha fångat upp den så tog jag, matilda och fanny en gummibåt-tur i älven. Härligt väder.
Härligt också att veta att det blir ännu bättre till helgen - då jag jobbar!
Dessutom match både söndag och tisdag och jag jobbar båda dagarna.
Får seriöst panik!

Min eftermiddag har varit allt annat än bra.
Hyfsat spikat att vi drar till sthlm 12 augusti, då blir vi tjejerna på äventyr igen.
Kunde inte längtat mer just nu.

Nu ska jag käka middag.


vi hade det bra i alanya vi!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant att du inte var otrogen...

2009-07-01 @ 01:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0