17 juni - längtan efter alanya

Efter en vecka i alanya som bestått ut av
vodka
vitt vin
pringels
resorb

så var det blandade känslor när jag kom hem.
Idag skulle jag betala vad som helst för att få åka tillbaka.
För vilken jävla resa vi hade tjejer.

Har upptäckt lite nya saker
•resorb är hur bra som helst mot baksmällen, testa det!
•vilket jävla uteliv alanya har. sömn mellan 05.00-09.00
•att man kan flyga utan att krascha (WILLIAM)

varför jag inte bloggat är dörför att min dator har total kraschat,
alla bilder och allt är borta.
ska be min lillebror kika på det senare så jag kan börja blogga från min egen dator.

Vill ni se bilder får ni titta till
idaab.blogg &
wiklundarn.blogg.se

Kommentarer
Postat av: William

Eh. Vi kraschar nästa gång :)

2009-06-18 @ 00:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0