9 januari - dead and goone

Som tidigare nämnt, inte min dag.
Sitter hemma och bloggar en fredagkväll klockan tolv. Jag mår nog skit. Borde snabbt gå och lägga mig så det blir imorgon och jag får åka till iddeb och släppa loss. Efter att tydligen allt ville sig fel för mig idag så tog vi Saras skoter när vi skulle till Bureå. På hemvägen fick vi dock lov att tränga ihop oss - tre tjejer, tre feta overaller och en massa godis på saras skoter. När Sara sedan mjukstartade med att maxa gasen så lättade skotern ganska bra. Tung bakvik. Jag satt längst bak. Skönt.


ellan & saaaris
fotot har patrik lindgren tagit

Kommentarer
Postat av: Idha

Nice ass, tjejen!

2009-01-10 @ 10:40:19
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

c´mon dålig uppdatering nu haha =)

2009-01-13 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0