19 januari - wish you were

Jag blev som ordlös. Kände mig som pigg igår och enda till i morse klockan sex då jag vaknade och insåg att jag hade ögoninflammation. Har ringt till Idde, eftersom hon är den enda som vill prata med mig haha, och varit jättearg. Vi konstaterade att det kanske var bra att vara sjuk - då kunde man plugga. Synd för mig som inte ser något på ena ögat!! Hon har nyss blivit sjuk med feber och förkyldning. Tycker jättesynd om henne. Vi tycker båda två att det är jobbigt att gå omkring och missa massor i skolan. Men tyvärr, jag åker inte till skolan när jag ser ut så här.  Fy.

Jag skulle ta en pluggpaus bara ett litet tag. Jag har suttit vid datorn i en timme nu.



Kommentarer
Postat av: f

Jag vill då prata med dig?

2009-01-20 @ 12:51:45
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0