20 januari - there's your trouble




Den här bilden är från fortsättningskursen i höstas, ingen bra armhållning och vad verkar jag ta för steg? Haha. Jag skyller på Nicke eller på fotografen som störde oss. Denna dag fick jag även förfrågningar om varför jag såg trött ut. Skoj, trevligt, nix. Detta är också killen jag ska gå teknink kursen tillsammans med. Bugg på fredag i Umeå och jag vill verkligen åka. Kan inte åka på träningen ikväll.

När jag vaknade i morse såg jag att jag var exakt lika röd i andra ögat. Inflammation i båda ögonen. Min dagliga tur. Mamma fick fixa droppar så nu borde det förhoppningsvis bli bra. Skola snaart - kanske..

Nu plugg

Kommentarer
Postat av: Isac

Det där ser ändå bättre ut än mina patetiska försök till buggsteg :O

2009-01-21 @ 00:15:10
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0