8 januari - we cry

Helloj.
Nu har jag sprättat pengar.. igen, på egentligen ingenting. Waynes i mägnder, bio och lite kläder plus alkohol. Värt eller ovärt? Troligtvis värt. Jag fick pengar i julklapp och lever hellre fattigt när jag blir gammal.. eller nått. Veckan har sprunigt iväg, utan Oskar också. Han ligger hemma och har skyhög feber. Det lilla bra med det är att jag tillbringat två hela dagar tillsammans med min bästa kompis osv. Idag har vi fikat hela dagen i princip sedan varit på bio. Imorgon ska jag inte på stan, det är något som är säkert. Kanske på kvällen för det återstå att se vilken dag vi ska parta sista gången innan skolan börjar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0