25 januari - in love with a girl

Hej bloggen.
Helgen har jag tillbrigat till största del tillsammans med Oskar. Fredag kom jag hem klockan tre efter en hejdundrade kväll i Umeå. 400 personer var det någon som sa. Lördag åkte jag till Idde och Phille som jag senare var på bio tillsammans med på kvällen. Plus Ogge, Matilda och Alle. Benjamin Buttoms otroliga liv. 2h och 45min. Jag och Ida grät samtidigt som Oskar sov. Haha.

I veckan väntar
•Engelska prov - måndag
•Geografi inlämning - onsdag
•Frilufs prov - torsdag
•Svenska inlämning och muntlig redovisning - fredag
inkludera då träning måndag, tisdag, onsdag & tosdag.

Nu måste jag pressa in engelskan. Hade bra!

Kommentarer
Postat av: a

DU SKÄMTAR MED MIG

DET ÄR INTE NU TILL VECKAN GEOGRAFIN SKA IN?! SKJUUUUUUUUUUT MIG!

jisses=(

2009-01-25 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0