21 januari - see your happy face again

Godmorgon allihopa.

Förhoppningsvis sista dagen hemma för mig. Nu mår jag bara skit över att jag måste plugga och ta igen allt min klass gjort på en hel vecka, great! Vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon. Jag har tre lektioner. En bestående av badning i isvak ute i kågehamn. Mamma tycker inte ens att det är värt att åka ut dit. Det är nämligen så att man ska åka ut och hjälpa till om man inte ska bada. Jag har ju dock ganska mycket på skolan som jag skulle behöva ta tag i. Måste prata med Kata så får vi se sedan. Mitt bad blir iaf senare i vinter i mars någon gång.

Nu måste jag plugga vilket jag alltid säger, men aldrig gör!
Ha en fin dag


Jimmy och Jennilla i Tärna.

Jennilla som förövrigt säkert landat i USA nu, vilket jävla hoe hon är!
Dina tjejkompisar saknar dig, gumman!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Skulle faktiskt kunna tänka mig men har som inte tid osv. Det får räcka med att använda buggen för att impa på brudarna på fest ^^

2009-01-21 @ 17:02:26
Postat av: JENNILLA

Jag saknar er med !!!! PUSS

2009-01-25 @ 17:46:29
Postat av: R

Fan vad kul det var!

2009-01-27 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0