2009

Blogg torka.
God jul och gott nytt år.
Det föregående året då? Jag vet inte vad jag ska säga. Hoppas 2009 blir bättre än 2008. Allt beroende på mig själv tror jag. 2007, svårt att slå. I år händer det mycket, känns det som. Nästa gång jag är på stan, vilket blir kanske måndag eller tisdag ska jag skriva in mig på körskolan för på två månader och 30 dagar fyller jag 18.
Det återstår att se. Jag ska iaf se till att det blir ett bra år. Hjälp mig.

2008


Rödhåriga (?)


Ellan 17år










Tärnaby (L)


Williams 18års fest


Tillbakablickkväll


Stockholm med Sara


Falun med Sara






Stugan med tjejerna




Klassfest hos Paula




Midsommar








Studenten







Fest hos Jennilla

Jag påminns om allt vad som hänt i år när jag kikar på bilderna. Är egentligen väldigt mycket, mycket mer än bilderna visar. Jag orkar inte tänka på det idag. För jag är så trött och så slut.

Maroon 5 - She Will Be Loved


Kommentarer
Postat av: emma

Snygg blogg :)

2009-01-03 @ 13:54:27
URL: http://eemmmssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0