18 januari - kan det vara kärlek

Försöker sitta på glosboken och nöta in lite glosor till mitt prov som egentligen är imorgon. Jag kommer stanna hemma imorgon också, känner mig in riktigt frisk än. Var dock bara uppe tre gånger inatt (till skillnad från de tidigare då jag var uppe minst en gång i timmen) och sov enda till halv två. Riktigt sjukt att vi kunde sova så länge. Åter till engelska provet, måste nog göras på torsdag då jag också har frilufs prov. Ni ser vad sjukdomar ställer till det? Slutsats - Man ska inte vara sjuk.

Och nu då?
Bada. Det skulle vara bra enligt Oskars syrra. Plugga, behövs nog enligt min engelska lärare.

+/- lista

+ snart frisk, eller?
+ fått ny mobil
+ dans i umeå på fredag!!!!
- oskar åkte just hem
- jag har engelska prov
- kommer inte kunna träna på hela veckan
- jag hostar hur mycket som helst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0