13 januari - blää

Mycket som händer på lite tid.
Hunnit med att börja med teorin på körskolan. Bara två och en halv månad kvar nu. Varit på buggen, hämtat ut nya bugg skor. Efter att Oskar varit sjuk hela förra veckan (3 dagar fast det känns som en vecka) så är han sjuk igen. Magsjuka - vinterkräksjukan. Detta suger. Dessutom vore det ett under om inte jag blev sjuk också. Kan dock aldrig träffa honom för mitt schema är fullproppat. Imorgon är det teori igen. Sedan hockeyträning. Hinner knappt äta där emellan. Sedan hem och packa eftersom vi ska bada isvak med klassen på torsdagmorgon. Hem - träna, troligtvis både hockey och fotboll. Skola på fredag, bestående av en kort dag. Sedan hem, kanske slappa? Mamma säger jag måste vara hemma fredagkväll eftersom jag senast halv nio på lördag morgon måste vara i CHC. Då beger jag mig till Kiruna HC. Kändes jobbigt.

Hadddd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0