6 februari - all I think about is you

Svar: Nej det är Cissi som jobbar på Karma :).


Vilken jävla fredagkväll alltså. Började vid middagen av att min pappa var lite irriterad över att ingen hade skottat. Vi bor ju inte i stan så någon kommer och skottar åt oss ;). Eftersom jag inprincip bokat min utlandsresa så kommer iaf pappa utnyttja det riktigt mycket. Om jag inte skottade så skulle jag inte få några pengar till utlandsresan vilket hur som helst är en myt - dom har inget val=). Men jag tänkte, varför inte? Fick ändå lov att gåöver till Sara med lite papper. Världens finaste dotter måste jag vara nu iaf. Båda mina bröder har varit hemma idag, men inte fan har något av som hevat sig ut och skottat.

Nu ska jag väl antingen lägga mig med körskoleböckerna eller NKb böckerna. Skönt fredag, men det gör mig egentligen ingenting! Imorgon är det andra bullar - 18års fest. Inte min dock. En anledning till att jag måste plugga ikväll är att jag åker på halken på tisdag och är borta hela tisdag.

Som sagt, 29 maj efter många om och men bär det av till alanya. Först funderat på något nytt och spännande med slutade med att vi ville åka till någon partystad, så då blir det alanya. Jag, Sara, Iddebå, Jennilla och Fanny. Matilda kommer två dagar efteråt=) Bättre blir det inte. Tillslut gick det också att fixa så vi får bo alla tillsammans i samma rum. Det kommer vara guld. Vet redan några stycken som åker samtidigt!!!

Nuuu bort med snön och plocka fram solbrillorna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0