25 februari - angels

Snabb uppdatering.
Nöter gleerups.se. Jävla matteprov imorgon.
•Slutade tidigt idag vilket betydde att jag var hemma halv tre. Jag har aldrig kommit hem så tidigt tror jag.
•Tränade tidigt så jag har en jävla massa tid över just nu.

Och just nu går också andra kvadrerings regeln, faktorisera, konjugat, andragrads ekvations osv osv osv bara in och ut i mitt huvud. Tvivlar egentligen på om det ens går in.

Snart sportlov och jag ska inte till fjällen. Det var alltså tanken men vad som händer nu vet jag inte. Pratade med Iddeb för ett tag sedan och då bestämde vi lite olika saker vi ska göra. Matilda fyller 18 på fredag också, skönare så.

Annars händer det inte så mycket i mitt tråkiga liv just nu. Oskar ratade mig för hockeymatch. Nu för tiden ses vi ju hela en gång i veckan. Träningar tar över våra liv. Jag kanske överdriver, vet ej.

PS. Jag fyller 18 om 1 månad och 3 dagar. OTROLIGT SKÖNT!



Ellan och Iddeb

Kommentarer
Postat av: sandra

själv blir man arton om en vecka och två dagar :}

2009-02-26 @ 16:56:26
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0